Tuesday 12 March 2013

17's Bar v Bratislave

S Ľubom zvykneme chodiť korbiť (rozumej dvíhať prázdne tyčky v posilkách za 4.5e/hodina), avšak dnešný deň bol výnimka. Nie že by sme už boli príliš silní, jednoducho sme nemali na posilku čas, ale keďže jesť sa musí, šli sme sa aspoň najesť.



O 17's bare som počul od sestry, že tam majú dobrú pizzu. Po známosti a odporúčaniach vraj bývajú najlepšie pizza hunty, avšak treba aj výnimky potvrdzujúce pravidlo. Bola táto pizzerka pravidlo či výnimka?

Z menu na nás vybafol relatívne rozsiahly zoznam ponúkaných pizz. Povedal som si, že sa trochu poradím s čašníkom, no vidno že na otázku "aké cesto robíte" určite nebol pripravený. Po pár ďalších otázkach (napr. ohľadom syra) už na mňa očividne pozeral ako na obtiaž, a tak sme to odbavili: "jednu pepperoni a jednu quatro formaggi".

Debata počas čakania sa točila okolo našej krásnej budúcnosti plnej peňazí - na striedačku sme si hovorili ako veľmi budeme bohatí a krásni (aj keď, to už sme) . Ľubo to mal jasné, lebo študoval v podstate niečo, čo sa myslím volá "peniaze a ako k ním prísť" pričom funguje to tak, že keď to vyštudujete, automaticky po vás idú firmy v ktorých je vaša náplň práce dostávať veľa peňazí. Ja, ako informatik na tom tiež nie som myslím zle aj keď za tých pár tisíc eúr mesačne mi príde 8 riadkov kódu denne trochu moc.

Z týchto príjemných myšlienok nás vytrhli až čerstvé pizze. Mohlo to byť tak 10-15 minút, čo je v podstate štandard, aj keď niektoré Neapolské varianty sa pečú sotva 3-4 minúty. Záleží od cesta a pece - ale pýtať sa na ňu čašníka som už nemal odvahu... Naše nadšenie z príduvších pizz znázorňuje aj následovná fotka.




Sranda bola, že pepperoni v skutočnosti neobsahovala pepperoni ale klobásu. V mojej pizzi som sa zase pokúšal identifikovať tie 4 druhy syra. Bola tam niva, mozzarella a asi nejaký eidam, viac neviem. Každopádne chuťovo boli ingrediencie v poriadku (aj keď tá klobása vyzerala trochu low-end), otázka je čo samotný crust?



Jednoducho povedané, pred nami bola typická Bratislavská pizza z pizzerie. Dobrá, ale ničím výnimočná. Podobné kúsky myslím možno nájsť na Obchodnej vo fastfoodoch, preto mi prišla cena (okolo 7-8 eur na pizzu) trochu prestrelená. Áno, sme v hlbokom centre, ale kvalita (najmä obsluhy a interiéru) by si zaslúžila riadny upgrade. Verím, že v BA sú aj lepšie pizzerky, čas ukáže.

No comments:

Post a Comment