Saturday 16 March 2013

Machnáč (Bratislava)

Ok, neviem či toto môžem rátať ako validný pizza hunt, každopádne pizzu v Machnáči robia (myslím cca rok?), kvalitu pizze sme zhodnotili, fotku sme si spravili a človek predsa musí začať od piky. Bolo to s pizzou v Machnáči také zlé?

Ťažko povedať, ešte nie som taký profík aby som pizzu zmietol zo stola mávnutím ruky. Poďme teda pekne po poriadku.

Mach je typická študentská krčma - majú stolny futbal, biliard, veľké drevené stoly, na výber viacero (celkom dobrých) čapovaných pív a k pivu samozrejme vyvárajú rôzne pochutiny - aké sa k pivu zväčša vyvárajú (áno, je tam dosť cesnaku :-)).

Na výber je, ak sa dobre pamätám okolo 10 - 15 druhov pizz. Ja som si dal kúsok s názvom Pollo (paradajková salsa, syr mozzarella, kuracie prsia, syr parmezán), ostatní vsadili na Mach-opekance a rozkladali Carcassonne.  

 

Pizza bola na stole za takých 10 minút. Na prvý pohľad nevyzerala zle, no na prvý dotyk už áno. Možno sa niekde stala chyba, no prišlo mi to, akoby sa ku mne dostala pizza upečená hodinu dozadu, ktorú iba opäť zohriali. Bola úplne gumová, po crunchy-crispy pocite ani stopy. Je to celkom škoda, lebo okraj a spodok mali celkom peknú farbu, navyše tam boli také tie "puffs" ktoré zvyknú bývať na Neapolských pizzách, žiaľ táto chutila ako prihriaty polotovar... 
 



Mojim cieľom nebolo komentovať kvalitu pizze, avšak zaujímalo ma ako sa takáto gumová pizza pripravuje. Keď som sa teda pýtal na použitú múku, rúru a teplotu, nastalo celkom milé nedorozumenie - čašníčka si myslela, že mi veľmi chutilo a odpovedala "však bola výborná? aj nám s kolegyňou chutilo" :-)

Nevadí, od Machnáča som nečakal nič extra, bol som hladný a verím že v tomto prípade sa len jednalo o omyl. Pizzu si tam už asi nedám, radšej vsadím na tie opekance, z ktorých sa, koniec-koncov, ušlo čosi aj mne :-)

1 comment:

  1. Menší update - po nedávnej návšteve konštatujem, že tento pizza hunt bol skôr omylom. Na druhý krát už bola pizza lepšia, povedal by som, že taký mierne slabší štandard v BA, ale chutila. Čo som však možno trochu precenil je kvalita pív - tá sa žiaľ na lepšie pivárne (z môjho pohľadu) skutočne nechytá... Nič to, do Machnáča chodíme kvôli inému :-)

    ReplyDelete